Blogg?

Jaoo har inte haft lust att blogga de senaste dagarna onssdag o torsdag alltså...Har ju inte hänt så mkt kan jag ju säga. Dagarna ser ungefär likadana ut men så är det. Hör kommer lite info vad jag roat mig med.

Onsdag: Samuel är sjuk så vi är mest hemma o grejar.

Torsdag: Samuel är sjuk så förmiddagen dagen spenderas mest inomhus och det händer inte alls så mkt....Eftermiddagen/kvällen händer det mer grejer däremot. Var o flängde runt på olika saker och ställen. Var bland annat och handlade på maxi.

Fredag. idag med andra ord ;) Jo Sam är fortfarande sjuk och han ligger just nu och sover i sin vagn.. (han sover i den för att han somnade när vi lämnade Lovisa till skolan annars ligger han aldrig i vagnen o sover när vi är hemma) Händer idag då? Jag vet faktiskt inte men jag uppdaterar senare. Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0