Då var det lördag

Ja dagen började tidigt var uppe och gjorde gröt till Sam vid halv 7 -7, Jag var inte sugen på frukost då kan jag säga=)  Efter att Samuel ätit sin gröt så placerade jag oss i tv.rummet på ett täckefullt med leksaker så att Sam kunde leka och ja kunde slö titta på tv:n halv död som jag var.

Vid nio var sam så trött så ögonen gick i kors så då gick vi och la oss igen o sov till tio. Men då fick jag sova ännu längre för då gick Tony upp me älsklingen och när jag vakande hade han gjort frukost! Tack älskling;) Efter det fick det bli ett bad med Samuel....han var inte lite kladdig efter det han ätit...=) 

Och nu sitter jag här med en kaffekopp i handen och funderar på hur resten av dagen ska bli. Nej nu vaknade Sam puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0