Dags att uppdatera

Det var ett tag sedan har inte varit på blogg humör men nu är jag tillbaka ;)  Kan ju skriva lite vad jag roat mig med så ni vet ...kan väl börja med Torsdagen=)

Torsdag: Efter jag lämnade Lovisa på skolan så gick jag faktiskt på babycafé för första gången. Det var trevligt och Samuel stortrivdes. Så det blir det fler gånger kan jag säga! Annars var torsdagen ganska lugn slank ner lite kaffe med min vanliga kaffe kompis Camilla ( syrran)

Fredag: Fikade jag med en otroligt trevlig vän, Lovisa med hennes tjej framåt kvällen. Hur trevligt som helst!

Lördag: Var jag, Sam och Lovisa och hälsade på min pappa och lillasyster, så att hon och Lovisa kunde leka. Det var väldigt lyckat.. Massa Kaffe och lite kaffebröd fick man i sig ;P Efter vi varit där skulle det inhandlas godis och dricka och eftersom Tony jobbade handlade vi där. Sen var det mys hela kvällen.

Och idag söndag: ja hela dagen har ju inte gått än men vi har hunnit med en del iallfall... Jag och samuel var på babysim och min kära syster följde med! Tack! Tony jobbade och Lovisa fick följa med honom till jobbet... gissa om hon var stolt när jag hämtade henne där. Hon hade ju varit med pappa på jobbet ..hehe hur söt som helst! 

och just nu då? jo det var inte längesen Lovisa åkte hem till sin mamma. samuel ligger här brevid under sitt babygym och leker  och jag sitter här med en kopp kaffe och väntar på att tony ska komma hem han slkutar väl om ca en timme.

Nä det var allt just nu puss och hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0