GODIS!

Ett lnlägg till fick det bli idag! Kanske föra att jag har så mycket intressant och skriva om? Nej är bara pga att jag är på blogg humör!

Dagen har som sagt varit väldigt lugn...allt har gått i snigelfart men helt ärligt har det varit helt rätt för mig idag. Jag är väl en snigel idag kanske?!  Har sutti framför tv:n, lekt med Sam, ätit mat och sådana saker.

Resten av kvällen ska spenderas med min Sambo fraför burken för att se en film och käka chips och godis. Det är ju lördag. Lördag = godis = gott= onyttigt.

Ja angående godis som är så jävla gott men så satans onyttigt så äter ja bara de på lördagar. Måste ju gå ner alla dessa jävla kilon som jag behöver bli av med innan jag spyr. Men jag behöver min lördag för annars blir det jävligt tråkigt.

För att gå ner "alla jävla kilon" måste man ju röra på sig också och det gör jag verkligen. Inte fan går jag ner ett jävla kilo ändå! Fast om sanningen ska fram har ja ju inte vägt mig på länge...haha. Men det känns som jag inte gått ner ett hekto. Fast det är nog bäst att sluta klaga innan jag vägt mig ;)

Nej nu blir det ett glas cola och tv puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0