Godmorgon

japp här sitter man och skriver ett litet morgon inlägg. Är hur trött som helst men håller på att bota tröttheten med massa kaffe ;)

Händer idag då? jo Ska snarast försöka få i mig frukost och föna håret innan vi ska iväg till babyrytmiken som börjar 10. Så jag hinner gott och väl. Idag på babyrytmiken ska vi spela in en skiva på det vi gör / gjort ska bli så kul =) 

Och idag fyller min älskade syster 20 år GRATTIS CAMILLA!!!! Så det blir smörgåstårta och släkt i stora mänder ;) 
Ja det är lite om vad min dag erbjuder men osm sagt frukost nästa;)

Puss o hej <3 Bjuder på en bild på Samuel från igår på babysimmet

image32

Kommentarer
Postat av: Camilla

tack :D Pusss

2008-04-07 @ 11:36:04
URL: http://icepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0