Godmorgon=)

Ja så var det onsdag och solen strålar,kan man va annat på bra humör då? =)  Sitter här med min lilla goding som sitter här i stolen och leker med sina leksaker. Spelar musik gör vi också! Just nu i högtalarna: Savage garden -Affrimation.

Jag har lust  och slänga upp Balkongdörren och spela musik men det är lite väl tidigt ;) Samuel älskar musik. Ljud överhuvudtaget stör honom inte alls. Det kanske beror på att vi alltid har ljud på tex. Radio, Lovisa som spelar Skivor och vi också då ;)

Det ända han inte gillar är Dammsugaren, jag kan tillexempel dammsuga om han sover utan problem. Men skulle han vara vaken så går det inte dammsuga. Han blir helt jätte ledsen och gråter om man inte slutar. Så jag kan aldrig dammsuga innan ca halv 5 när Älsklingen slutat jobbet o kommit hem. Men det gör ju faktiskt inget alls=)

Idag då? Jag ska ut och njuta av det otroligt fina vädret, Kaffe ska drickas på en speciell uteplats. Men det är nog en stor chans att jag Skriver senare. Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0