Hej å hå :)

Hej hej det har varit en riktigt trevlig dag idag. Babyrytmiken var lika rolig som vanligt. Idag spelade vi in en skiva och jag kan säga att min lilla prins var den som lät mest utav bebisarna..haha. Så söt! Jag hoppas att jag inte hörs bara....sjunger ju som en kratta men det märks väl när vi får skivan... förhoppningsvis försvinner min röst med de andra haha....

Efter det tog jag och Samuel det lugnt myste och grejade och klockan gick hur fort som helst och så var klockan plötsligt 6 och det var dags för att gå på kalas. Grattis igen syrran! Där var hela tjocka släkten ( nästan alla vissa skulle komma senare) och det åts mammas underbara smörgåstårta och dracks kaffe. Inga fel det inte.

Vid 19 tiden var vi tvungna att gå hem eftersom lillkillen skulle ha mat och sova för natten. Han somnade sött jämt innan 20. Då hamnade jag vid datorn (msn) och snackade lite med mina underbara vänner. Och en av de bästa ringde. Jag saknar dig Josef men nu ska vi se till att ses snart!

Nu sitter min älskade sambo och ser på tv:n och jag är rastlös och uttråkad och ajg vill absolut inte se på tv..... Så vad ska jag roa mig med då? Jo ärligt så funderar jag på att gå ner till syrran igen hann ju bara va där en timme och jag skulle behöva lite mer kaffe;) Jo så får det bli!

Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0