Hej=)

Torsdag idag då. Ja hur har då dagen varit? Jo den har varit bra hunnit med en hel del faktiskt.
detta är lite vad jag hunnit med under dagen.

* Badat i morse med Sam ( mysigt med bad kl 7 på morgonen )
* Varit på babycafé på lekverkstan ( hur kul som helst)
* Dammsugit ( min favorit syssla...not)
* Städat badrum (HATA)
* Diskat ( Helt ok faktiskt)
* Dammat
* Plockat
* Druckit kaffe med min kära syster

Japp det var lite ointressant om min dag de;) Händer mer idag då? Jo just nu sitter jag med min kaffekopp i handen och väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet.

Senare idag får jag även kaffebesök av min kära kusin Virre. Alltid lika trevligt men jag undrar en sak! Vart tar tiden vägen när man sitter o tjatar och har det trevligt?

Nej nu får de va slut på detta inlägg. Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

BLOGGAAA :P puss

2008-04-11 @ 16:29:07
URL: http://icepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0