HEJ!

Har nyss kommit hem har haft fullt upp sen i morse. Tycker om Lördagar för då är tony ledig!=)

Idag har vi promenerat nere på stan i det vackra vädret. Vi har även varit hemma hos min mamma o mina syskon och grejat lite. Sen blev det ännu en promenad i det vackra vädret. Då hamnade vi på Maxi. Behövde handla lite eftersom allt inte fanns när tony handlade igår.

Kom hem för en liten stund och har kaffemuggen i handen;) Och ska snart stoppa mat i magen. Idag blir det hamburgare.. inga fel det!  Ikväll blir det godis!!!! Me love lördag ;)  Måste berätta en sak som jag faktiskt är riktigt stolt över! Jag äter ju bara godis på lördagar men jag köper aldrig hem innan för då kan jag inte låta bli att äta det. I onsdags gjorde jag det köpte hem a llstå(tror det var ons) och jag åt inte det är fan i mig rekord! Ja har inte ens öppnat det än ! =) Är inte lite stolt !

Kanske skriver senare den som tittar får se =) Puss o hej <3


Kommentarer
Postat av: Veronica

Va duktig du är!! Jag är så stolt över dig :)

2008-04-27 @ 09:43:51

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0