Hejsan

Äntligen var det fredag då. Har väl inte gjort så mkt idag utom varit hemma, Samuel har varit snorig så jag har inte vela tagit ut honom. Så därför har det blivit en inne dag med mycket mys!

Har man gjort något allas idag då? Nja har som sagt myst och lekt med Samuel, Druckit kaffe, haft syrran på besök och nu ikväll har jag, syrran och Tony spekat lite poker=) Trevligt trevligt och innan pokern hann jag och syrran spela lite backgammon. En sak ska jag berätta för er ,min syrra är världens sämsta förlorarre och vinnare...=) kan säga att det blev 2-2 på backgammon. På pokern vann givetvis Tony.

Är hur trött som helst och funderar allvarligt på att hoppa ner i sängen och sova, tror det får bli så. Jaaaaaa så får det bli godnatt och sovgott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0