hellu=)

Japp så hamnade man här igen. Har ju städat idag men det vart jag ju klar med för länge, länge sedan. Annars idag så har jag väl druckit lite kaffe med syrran och Tony. Sen har jag ju lekt med Samuel så klart.

Liten lista jag snodde från min systers blogg: icepearl.blogg.se

Dagens humör: Strålande =)
Dagens mående: Bra
Dagens borde: Borde rensa kylen innan tony handlar idag.
Dagens frisyr:  Utsläppt
Dagens klädsel:  Svarta byxor, vinröd tröja
Dagens planer: Inte så mkt av dagen kvar men ta det lugnt
Dagens meteriella vill ha: En stor spegel med svart ram
Dagens längtan: När allt är  färdighandlat och tvätten är klar 
Dagens fundering: Var ska jag hitta de perfekta gardinerna till köket?
Dagens beroende: Kaffe
Dagens tråkigaste: Städningen
Dagens tidning: Kristinehamnsposten
Dagens låt: Savage garden - Two beds and a coffee machine

Ja så kan de va =) Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Den där listan snor jag med..

2008-04-27 @ 09:45:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0