KAFFE!

Hallå sitter här med min kaffekopp och har nyss kommit hem. Har lämnat tjejen i skolan och lillkillen ligger och sover. Då är det lätt att hamna här när man ändå är inne.

Resten av dagen har jag inte planerat så mkt än så jag ska väl ta dagen som den kommer. Däremot kommer nog en stor del av dagen spenderas utomhus då det är underbart väder.

Just de måste berätta lite om igår. Det var ju sista gången på rytmiken för Sam. Men nu har vi fått skivan vi spelade in. Var hur bra som helst=) Och sen fick vi ju ta hem trummorna vi gjort åt de små liven. Jag är j ingen konstnär iallafall..;) men den går att spela på! Väldigt synd att de är slut men nu får man gå dit på babycafé istället och det är också jätte trevligt!

Nej nu kankse man skulle göra någon nytta istället för att sitta här. Japp så får de bli. Puss o hej <3



image53

Kommentarer
Postat av: camilla

LOVE U!!! PÖSs

2008-04-29 @ 10:36:38
URL: http://icepearl.blogg.se
Postat av: Jessica

Tack för din kommentar! Haha, jag är också tokig i rosa ;P

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-29 @ 14:50:49
URL: http://pessicaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0