Lördag

Japp dagen har sprungit iväg och en del har vi väl hunnit med =)

Dagen började kl 5 för mig och sam, då vart det välling och sitta halvdöd framför tv:n på listan. Gick och la oss en stund igen sen kan jag säga.

När man vaknade och var lite levande så hann man med ytterligare lite till. Min pappa kom bland annat på besök så då blev det kaffe och faktiskt kaffebröd är ju faktiskt lördag! Väldigt Vi har även nästan varit inne hela dagen pga sjuka barn. För Lovisa har också haft oturen att få hosta. Men en promenad blev det iallafall. Maxi stod på listan. Godis och frukt med mer skulle ju inhandlas.

Just nu sitter jag här och är mätt. Har nyss ätit (Hamburgare i bröd). Samuel ligger här på golvet o leker, Tony diskar och Lovisa spelar hög musik och hoppar hopprep i sitt rum.

Senare blir det myskväll i soffan med bolibompa och godis.  


Vem vet kanske skriver senare puss o hej

Bjuder på bilder på Sam o Lovisa

Lovisa leker med sam
image30

och här väntar Samuel på bollen
image31

Kommentarer
Postat av: camilla

SÖTNOSAR :D

2008-04-20 @ 12:08:36
URL: http://icepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0