Marken

Onsdag idag då. Idag är det marken i  kristinehamn och som alla andra år är det regnväder...är väl typ tradition att det ska regna på marken. Jaha ska jag ner och kolla något då? Jo da en snabbsväng ska det allt bli. Ska ju ha marknadsnougat och se om ja hittar något annat trevligt. Blir ingen längre stund där eftersom det brukar va fullt med folk och jag har en väldigt bred vagn.......=)

Händer annatrs idag då? Jo ska iväg till babycafé klokan 2 trevlig trevligt;) Annars har jag inte så mkt inplanerat. Men jag har tusen grejer jag skulle kunna göra ......typ

* Tvätta fönster ( dock inget bra väder)
* Rensa min garderob ( VILL INTE!)
* Dammsuga
* Skura
* Rensa pappaer ( Det tar ju aldrig slut på helvetes papper)

Nej nu vakna hjärtat puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0