MUSIK

Dagen har varit bra men den är ju inte slut än så det kan väl bara bli bättre=) Jaha vad har hänt då? Jo Lovisa och jag har spelat spel och lagt pussel. Alla har lyssnat på musik från youtube. Poppade som tusan o lillen låg och lekte underbabygymmet och L hoppade massa hopprep och rocka rockring till musiken. Det vart en väldigt varierande blandning av musik då alla fick bestämma en låt och sedan gick det runt. Några låtar som blev spelade var:

* Nordman - i lågornas sken (På Lovisas begäran)
* Fugees - Ready or not
* Kent- Ingenting
* Linda bengtzing - hur svårt kan det va? ( Gissa vem som valde?ööhhh Lovisa)
* Laleh - Live tomorrow

Japp det var lite som spelades. Och just nu då? Sam sover och jag Tony också somnade ;) Lovisa badar. Och jag sitter här innan jag ska ut och gå vid halv 8. Men nu ropar tjejen Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0