Söndag

Söndag idag! Japp det är det och idag kommer Lovisa!=) Kan ju säga att det inte bara är jag och Tony som saknat henne. Det märks verkligen att Samuel saknar henne. Tyvärr kan vi inte följa med o hämta henne för Sam ska äta just då. Typiskt men så är det.

Jaha hänt idag då? Uppe med tuppen som vanligt och iväg till badhuset. Det var ista gången nu=( men som tur är blir det ju en fortsättningsgrupp i aug- sep Det har vi skrivit upp oss på! Annars har vi inte hunnit med så mkt idag. Har bara fått i mig 1 halv kaffekopp idag också!? Hmmmm skumt.... kanske därför jag har ont i huvudet? =) illa, illa.

Nej nu fixa lite gran puss hej <3

Kommentarer
Postat av: camilla

det är emma som fixat min sida tyvärr kan jag itne sånt själv :(
LOVE YOU!

2008-04-15 @ 09:50:54
URL: http://icepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0