Tisdag

hej hej=)

Klockan är snart tio men jag har alt hunnit med en hel del, De vanliga morgon rutinerna med Sam typ gröt o sånt. Sen var det dags att röra på sig lite så jag o Sam hade bestämt oss för att följa Tony till jobbet idag. Vi fick sällskap av King och Camilla =) Så det blev e mkt trevlig morgon promenad!

Efter Promenaden följde vi med Camilla och King hem och käkade frukost och drack kaffe. Tack så hemskt mycket för den goda frukosten!  Och nu sitter jag här och väntar på att min prins ska vakna så jag kan ge honom välling och leka lite med honom. Men han vill nog sova hela dagen eftersom han inte sov så bra inatt lilla prinsen.

Annars idag händer det nog inte så mycket faktiskt, har inget inplanerat så jag får ta dagen som den kommer. Ha de bra puss o hej <3

Lovisa spelar blockflöjt, nästya år kankse det blir fiol......hehe så koncentrerad och söt! Samuel tar det lugnt i sängen och är lika charmig som alltid;) GODINGAR!

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0