TV

Japp så var det ett tag sedan man bloggade då. Men nu är det dags igen=)

Jaha varför har jag inte bloggat något då då? Nja har väl haft fullt upp...eller något sånt. Samuel har nämligen blivit sjuk igen=( Han har haft lite otur med förkylningar. Lovisa däremot är frisk men henne ser man knappt för hon är ute och cyklar på gården hela dagarna=)

Så det har blivit att vi är inne så mkt som möjligt förutom hämtning och lämning av Lovisa till och från skolan. Och så ser väl dagen ut imorgon med. Ska väl städa lite i morgon också tror jag.....SÅ ENORMT ROLIGT .....

Idag började ju det enda program jag följer slaviskt. Mitt absoluta favorit program.  Desperate housewives=)
Så då vet alla vad jag gör på tisdagar kl 21...=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0