Bada

Hallå hallå=) Sitter här en stund innan det är dags att slänga oss i ett bad, Jag och Samuel såklart! Morgonen har varit bra!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, Tony börjar ju jobba 4 så innan det ska vi väl hitta på något. Efter tvätten är klar då. Det är ju Tony som tvättar så jag ska inte ta åt mig av äran ;) Men å andra sidan städade jag ju igår :P jaja nog om det! Jag är så fruktansvärt shopping sugen. En lista på vad jag vill ha just nu!

* En oval ganska stor spegel med svart ram
* En  hylla med fyra krokar under
* Nårgra nya blommor
* Snygga pärmar till hyllan här brevid datorn
* Tavlor 

Listan kan göras lång=) Men nu ska det badas!! Puss o hej <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0