Fy....

Dagen igår var minst sagt inte min dag...Den började ju sådär med lite huvudvärk och på dagen känndes det ganska bra. Var nere på staden o kollade lite på stan jag hittade som vanligt inte något men min sambo hittade ett par snygga skor=)

Bestämmde för att ha lördag den dagen efter som Tony jobbar idag. Gott med Godis och dricka och faktisk lite ute mat chikenbits med pommes...Så länge det varade iallfall. Hann äta lite godis och sen va det dags för maten, åt lite grann...Men där svek apiitetn och huvudvärken var olidlig. 2 minuter senare fick jag upp allt....NAJS..inte. Fräscht att skriva om det nja inte direkt men skit samma ;)

Nej jag är inte magsjuk som tur är ;) För idag mår jag toppen!!! Men jag funderar starkt att fuska och äta godis idag med eftersom det blev som det blev igår...Har inte bestämmt mig än..Just nu är jag mätt och orkar inte ens tänka på godis. Idag blev det makaroner och köttbullar, enkel mat är så gott ibland!

Ne nu ska jag umgås med min underbara sambo innan hann ska och jobba=) Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0