HELLU!

Hellu=) Så sitter man här igen ytterligare en morgon....Inte riktigt lika trött som igår men ändå trött. Min stjärna vaknade nämlgen vid 5! Vilken härlig tid att börja dagen;) Nej då jag fick honom att somna om vid 6 sen vaknade vi vid halv 8 iallfall!

Igår hade vi det fullt upp:

* Var o handlade
* Åt glass i det vackra vädret
* Lovisa handlade mer kläder på Lindex
* Var i lekparken
* Jag var på kalas på kvällen

Idag ska vi gå och handla för Lovisa fick bestämma lunchen idag. Så då blir det kokt korv i bröd=) Inga höga krav där inte..hehehe. Men först ska jag duscha, fixa frukost och fixa med lite annat!  Men det är väl bäst och sätta fart om jag ska få något gjort! Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0