Hellu=)

Varit lite dåligt på blogg fronten men har ju minst sagt haft lite och göra;) Men roliga saker då!

Måndag:
Lovisa började 2:an...Shit vad tiden går fort ;)
Fikade med underbart härliga S...Givetvis bara kaffe ;) HÄLSOSAM!
Städade lite Dammsugaren och skurmoppen tittade fram

Idag:
Varit på babycafé 
Tagit en lunch på staden ( Båda med S)
Solat med syrran (måste få färg!)


Japp det har varit lite av det jag har roat mig med! Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer men vi ska allt se till att ha saker att roa oss med! 




 

Kommentarer
Postat av: Tezz å Waldemar

Var var det babycafe?

Ska gå ner på öppna nu i veckan som kommer,ska väga Waldis på tisdag med för den 3:e september bötjar inskolningen för Waldemar på dagis.Han ska gå på Tallundens Förskola.

När var det Samuel är född?På torsdag blir Waldis ett år,tiden går så fort...

Ha de gott,vi kanske ses på stan eller öppna nån dag,vem vet.

2008-08-24 @ 10:27:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0