Hellu=)

Japp det var ett tag sedan jag skrev. Men det har haft sina orsaker. Men inte mer om det just nu!

Så nu är jag på blogg humör och tänker skriva lite=) Vad har jag roat mig med de senaste dagarna?! Jo lite utav allt möjligt faktisk. Allt från och läst böcker och spelat spel med Lovisa och Samuel. Till att ligga och glo i soffan, som faktiskt inte är min grej annars.  

Men jag är rikitgt irriterad över det här otroligt deprimerande vädret. Känns ju inte som en hit att gå ut och hitta på massa saker då heller. Inte när det regnar! Men så är livet.

Igår var en riktigt trevlig dag, då gick vi alla iväg och handlade och umgicks eftersom Tony faktiskt var ledig torsdag och idag, fredag! Sen träffade jag min stjärna min Charlotte. Så kul att umgås med världens underbaraste människa PLUS att vi förhoppningsvis fick lite färg eftersom vi var och solade.

Idag har det varit ganska lugnt, Regnat som vanligt... Men vi var hos Tonys mamma och drack kaffe och hade det trevligt! Sen har det varit lugnt.

Och just nu i detta ögonblick då? Jag sitter här och funderar starkt på att sätta på en kanna kaffe. Tony och Samuel badar. Lovisa är hos sin kompis=)  

Så är du nöjd nu syrran?? Det kanske kommer ett inlägg ikväll också. Den som tittar får se ;) Puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0