Känner mig...

Känner mig jämt lite död...Sov inte alls bra inatt. Jag var uppe och hoppa som en jävla studsboll, varför har jag ingen aning om. Kan väl ha varit lite huvudvärk som jag drogs med i går och som fortfarande tyvärr ligger i bakgrunden och lurar. Men lite kaffe ska nog bota det;)

Sitter här med lillen i knät som absolut måste sitta vid datorn så fort någon sitter här, det hade ju gått hur lätt som
helst om han inte ville knappa på tangenterna hela tiden. Så det tar jämt lite längre tid;) Men vi lyssnar på en av Samuels nya favorit låtar. Markoolio- Rocka på,  och gäspar i kapp samtidigt som han dansar i knät på mig! Mren det finns inget sötare=)

Idag blir det seeeegt men det kanskle man kan läsa ut av detta inlägg;) Men något ska vi allt hitta på! Någon som vill komma och dricka kaffe med mig? Nästa kaffebryggaren Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0