KARLSTAD!

Hej hej hemskt mkt hej ;)

Som rubriken säger så har jag varit i karlstad i dag med min underbara och allra bästa vän Charlotte. Hon är alldeles för söt som körde in till karlstad så jag kunde shoppa till min lilla prins som snart fyller ett år! + att hon är det bästa sällskapet man kan ha!

Först en alltid lika trevlig bilresa med MASSA prat tills vi kom fram till mål nr 1. Nämligen toys r us. Hittade massa presenter där! Sen vidare till bergvik och hittade även lite där=) Slutligen var det dags för ikea där handlades det lite utav varje men det slank allt ner någon present där också!

Vill tacka min otroligt söta syster som var barnvakt åt min lilla prins när jag var iväg. TACK! Men nu ska jag gå in och se på en film som min sambo har hyrt och mysa ner mig i soffan så vi hörs i morgon. Puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Linda

är han bara 1 år.. hehe tyckte ett tag tiden gick fort men är han inte äldre.. hehe.. kraam

2009-05-01 @ 21:39:38
URL: http://www.nogg.se/tussis

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0