Kvällen

Onsdag och känner mig ytterligare lite bättre, jag anser mig inte ens som sjuk och det är ju väldigt positivt=)
Dagen har varit lång men bra. Har hunnit med en hel del faktiskt.

Var ner på stan och kollade kläder, jag hittade tyvärr inget men Tony kom hem med ett par nya snygga jeans! Sen hem för att greja och stoppa något i magen innan det blev en promenad till på staden som slutade i en fika på café paus. Men nyttig som jag är blev det en smörgås och kaffe, inga godsaker här!

Sen har jag varit hos min mamma och druckit massa kaffe och haft det väldigt trevligt och hemma har jag spenderat tiden framför tv:n och tagit det riktigt lugnt...Börjar bli något fel på mig tv är absolut inte min grej;)

Bjuder på en bild på Godingen när han snott sin pappas plånbok. Kolla myntet han lyckats tagit ut och håller i handen!


Kommentarer
Postat av: em

godmorgon.. tack så mycket btw. teve är ju underbart. haha alla dessa serier som finns nu förtiden (:

2008-08-14 @ 07:22:09
URL: http://golander.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Hihi tack=)

Såå sööt han e Samuel!

2008-08-14 @ 09:10:38
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0