Måndag


Min lilla prins!


Idag har vi roat oss med en hel del, var ju uppe med tuppen och såg faktiskt fram emot att få lägga mig halvdöd vid tv:n eftersom the voice har börjat igen på kanal 5! Efter det var det dags att göra sig iordning för babycafé stod näst på våran lista! Jättekul som vanligt=) Samuel kröp runt och lekte sig trött!

Senare tog vi en tripp ner till staden med syrran (Camilla) men jag hittade inget i vanlig ordning. Men det kan ju bero på att jag ska till ullared inom en framtid! Passade även på att gå och hälsa på Tony på jobbet så Samuel fick säga hej till pappa=)

Sen har det varit ganska lugnt. Förutom att plutten slog sig i pannan och fick värsta blåmärket=( Den här åldern är så otroligt rolig MEN de gör sig illa ganska ofta. Inte lätt när man försöker lära sig att gå;) Kankse skulle man införskaffa en sån där tyghjälm? han skulle ju vara för söt i de iallafall;)

Nej nu får det bli ettäpple framför tv:n. Puss o hej<3


Kommentarer
Postat av: Linn

Supertrevligt att ses. Nova var helt slut när vi gick hem.. hihi.



Kram

2008-08-26 @ 08:01:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0