Så TRÖTT på mig själv....

Japp har  kommit tillbaka från maxi. Gissa vad vi handlade? Jo det ska jag berätta INGENTING...Just när vi ska gå in så ska jag ta up mitt kort och lägga det mer lätt tillgängligt och inser då att det ligger hemma i min väska. Jag har ALLTID kortet i skötväskan men eftersom jag var på kalas själv igår kväll så hade jag lagt över både kort och mobil i min väska....Och det hade ju smarta jag glömt!!!

Men som tur är gick det lika bra med falukorv och mos till tjejen så vi slapp och gå igen! Men det betyder också att jag inte har något kaffe hemma. Så idag har jug druckit 0 koppar kaffe...=(

Puss o hej <3

Detta skrev jag 11.30......

Kommentarer
Postat av: Virre

Hehe.. nej det blev inga varma mackor.. Janni fisk några vanliga smörgåsar med kräftstjärtar och jag åt popcorn!

2008-08-01 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0