Trevlig kväll

Måste bara skriva att igår hade jag en riktigt trevlig kväll! Satt mest och gjorde ingenting Samuel sov och Tony jobbade och då ringer telefonen. Min kusin Sandra frågar om hon komma hit och självkart ville jag det! Vi satt på balkongen och hade det trevligt och drack en massa kaffe ;) Efter en stund kom även min mamma upp och gjorde oss sällskap=) Så enormt trevligt!

Måste också säga att Sandra har en så otroligt fin gravidmage, jag undrar vad det är för en liten krabbat som ligger där inne. Jag tror att det är en tjej...=) Men det tar ju inte allt för lång tid innan vi får reda på det! Jag som tycker att min  kille är en bebis...Fast han är ju en stor kille och det är ju inte alls långt kvar till 1 årsdagen. Shit vad tiden går fort!!!

Men nu måste jag hoppa in i duschen, har ju en del att göra idag;) Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0