Fredag

Dålig uppdatering men sånt är livet ;) här kommer kortversionen på vad jag roat mig med!

Onsdagen:
Tog det lugnt ,var och handlade och grejade hemma. Var även ute och gick 1 timme på kvällen=)

Torsdag:
Följde med syster till sjukhuset för att senare ta en frukost på stan. Städade, Krånglade med tv och tv:bänk. Vart pissblött i spöregn;)

Idag:
Har inte hänt så enormt mycket, var nere på staden och letade efter presenter men hittade tyvärr inget, Lagat mat och lite andra vardagliga rutiner.


Haha gud vilket intressant inlägg;) Men det är ju ett inlägg iallfall!? eller hur?

Avslutar med en bild på min lilla prins! Puss o hej <3


Kommentarer
Postat av: Linda

haha jaaa men jag hade ingen som kunde komma och ta bort den där jäkeln så jag fick ju lov, jag funderade ett tag på att sova på dasset men det går ju inte hahhahahaha

2008-08-22 @ 22:38:53
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Camilla

Älskar den där bilden!

2008-08-23 @ 00:22:09
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0