Helgen

Hallå nu har man en lung stund och passar på att sätta sig vid datorn;)

Gårdagen var mycket trevlig, vi var ner på staden och tog en fika innan tony skulle jobba=) Resten av Kvällen gick åt till att köpa och äta godis och se på nalle puh med Lovisa! Hur mysigt som helst. Sen när tony kom hem vart det mera tv mys. Fortsatte käka godis och såg på en film vi hyrde=) 27 dresses. Helt okej mysfilm!

Idag då? Seg morgon men på eftermiddagen kom det igång! Först kom min kusin Sophie förbi på en kaffe och en stund kom Camilla och Daniel upp, hur trevligt som helst! Nyss var min lillasyster här och gosade också, mina systrar är sååå underbara!

ERICA!                                                          CAMILLA!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0