Sjukt besviken...

Har liksom tappat lite humör till att blogga de senaste dagarna och detta pga av en viss person. Jag är sjukt besviken på dig....Nej det är ingen som läser bloggen....var väl evigheter sen du gjorde det... Jag är inte besviken för min egen skull, jag vet hur du fungerar och jag upphör aldrig att förvånas av vad du gör. Jaja skit samma ska inte lägga ner mer energi på dig nu.

Annars då? Jo livet rullar på i vanlig ordning, just idag är det riktigt skitväder och jag har inte roat mig med något speciellt. Jo jag var nere på stan med syrran i pissvädret och hjälpte henne leta efter något snyggt, tyvärr hittade vi inget idag. Bättre lycka nästa gång=)

Jag vill ha några bra bloggar att läsa! Jag vet att jag tjatar men rekomendera gärna fler bra bloggar! Men nu ska ja kolla lite på ikeas sida. Vill handla lite nya grejer! Typ mattor, får se vad jag hittar=)

Puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0