Lista=)

Tre saker jag gör när jag vaknar:
Borstar tänderna på en gång när jag går upp
Plockar iordnig om något behövs att plockas ( hatar när det är rörigt)
Klär mig

Tre saker jag måste ha under dagen:
KAFFE
♥ Vatten
♥ Musik

Tre personlighetsdrag på mig:
♥ Omtänksam
♥ Ärlig ( farligt ärlig enligt sambon ;)
♥ Kärleksfull ( denna direkt från sambon)

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
♥ Va med familj och vänner
♥ Shoppa
♥ Dricka kaffe och vara social


Tre saker jag är rädd för:
♥ Min sambos korkade ideér (hahaha inget illa menat)
♥ Spindlar
♥ Höjder

Något jag drömmer om:
♥ Hus
♥ Få jobba med något jag trvis med
♥ Fler barn

Tre personer jag utmanar:
♥  Camilla
♥  Veronika
♥  Anne-li

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0