Hellu=)

Jaha så var måndagen förbi ganska skönt faktiskt eftersom jag har haft lite huvudvärk hela dagen. Men det har varit ganska lungt så jag ska inte klaga=) Sam fick vara hemma från dagis ( fortfarande förkyld) Men han var väldigt bra ikväll och har inte hört honom hosta nu på kvällen så det kanske blir dagis imorgon. Så idag har jag druckit kaffe umgåts med syrrorna och så har jag tränat 1 timme=) Just det i morse gjorde jag scones, inte det nyttigaste brödet kanske men något som ALDRIG händer hemma här hände idag. Inget bröd så då var det bara ställa sig och baka ;) Jag har nämligen minst 2 påsar med grovt bröd och när jag bara har 1 kvar köper jag genast 1 ny..hehe tvångstanke?? nja kanske=) Ne nu ska jag faktiskt lägga mig och sova! Puss o hej <3

Var är Samuel?                                                                                                    
 

Där var han =)


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hihi tackar gumman.

Han är väldans söt din grabb också=)

Måste försöka komma o hälsa på snart!

Är ledig på fredagar, så nästan fredag kanske? Om du kan o så.

Kramar

2008-12-03 @ 19:17:20
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0