Jo då så att

Nu är det dags att blogga igen=) Helt ärligt har jag ingen aning om varför jag inte bloggat...har  nog inte hunnit. Sjuka barn och plock och städ, lite träning och de vanliga rutinerna då oxå!

Men idag har vi haft det mysigt efter skola/dagis så åktes det  pulka och tefat=) Samuel älskade det kan jag ju säga, så fort vi var nere började han prata och flaxa med armarna och ville snabbt åka igen! Jag och syrran testade tefatet..hahaha hoppas ingen såg oss;) Så jäkla smidiga men det bjuder vi på eller hur syrran!? Kameran ska med nästa gång!

Eftermiddagen har spenderats med världens bästa Charlotte=) Det kan inte sägas nog många gånger hon är verkligen världens bästa!

Nej funderar på om man kanske skulle träna 1 timme...men det ser ut som jag kommer få besök av min lillasyster...¨å vi får se;) Är väl inte den mest sociala när man tränar=)

Är sjukt sugen på just det här. Men det blir det inget med. Först och främst är det inte lördag + att jag planerat att baka en äppelpaj då eftersom den har efterfrågats av det besök vi får! Ne nu kom syrran puss o hej <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

vi var ju skit snygga syrran <3

2008-12-11 @ 23:03:57
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0