Krångel

Bloggen krånglar och vi får se om jag får chansen och skriva klart ett inlägg;)

Ja sitter och väntar på att lillen ska vakna, men han kommer nog sova en stund till man blir ju bra trött av att vara i badhuset;) Var sista gången nu, men vi ska vara med i nästa grupp med så det drar i gång i slutaet av januari=) Han gillar det verkligen men han är för söt när man sätter honom på kanten eller i den lilla kanan, han vägrar nämligen att hoppa/ åka ner han sitter hellre och kollar läget tills vi håller honom i händerna =) Sötast!

Helgen har varit bra Mys med Loivsa i fredags och mys med Tony och lillsyrran i går. Lovisa var i väg och sov borta och bakade så hon hade nog en toppen kväll=)

Men till den männsikan som stör mig något så fruktansärt som inte ens har hört av sig än och berättat de så kallade nyheterna: Jag vet att du läser här ibland är det så jävla svårt att lyfta telefonen och slå mitt nummer och säga det rätt ut????

Jaja skitsamma puss o hej till alla andra =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

haha nej du vet det har han ju inte råd med för dyrt att ringa :P hahah

2008-12-14 @ 23:01:16
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0