Lucia firande x 2

Halloj satt mig just ner efter att ha lagt en väldigt trött kille. Men det är inte så konstigt när det har varit full rulle hela dagen=) Idag var det nämligen luciatåg. Först för Sam och sen för Lovisa, vi trodde vi skulle missa lite utav Lovisas men som tur var han vi höra och se hela uppträdandet! Men efter Lovisa sjungit klart gjorde Sam det väldigt klart att han inte ville vara kvar så då drog vi oss hemmåt. Men vi hann ju med det viktigaste!

En sak jag stör mig på hos mig själv är att jag VET att det blir iskallt om fötterna ( båda barnen lussade utomhus) Jag borde ha lärt mig efter Lovisas uppträdanden att då ta ett par varma skor..men nej jag frös om fötterna + att  de läckte in vatten!! Vilken tur va??? Jag har inga bra vinterskor men nu ska det införskaffas snarast!!! Bara så ni vet ;)

Nu ska jag ta och ladda upp lite bilder som säkerligen kommer hamna här! Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0