Nyår!

Då var det nyår imorgon då, shit vad fort det går! Nyårskvällen  kommer spenderas hos sambons föräldrar och det ska ätas god kalkon och umgås med massa trevliga människor. Tyvärr jobbar min sambo men som tur är bara till 7 så han kommer lite senare. Det ända som känns riktigt skumt är att Lovisa inte är med som hon alltid är. Men i år var hon ju hela julen hos oss.=)

Sitter just nu och lägger över lite bilder från kameran bland annat från jul men dessvärre så var jag ju som sagt väldigt sjuk och tog tyvärr inte så många bilder. Men ska be syrran skicka för jag vet att hon tog en MASSA kort!

När det gäller kort så kommer några favorit i repris, från nyår förra året!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0