Redan fredag=)

Japp men dagen började med olidlig huvudvärk som gick över med hjälp av lite sömn och kaffe. Men humöret var inte på det bästa på grund av det jävla skitvädret vi har.... Trodde ju att Sam skulle kunna få testa sin pulka men nej snön smälter bara bort. Ja och med tanke på det : blöt snö= VÄLDIGT halt så när vi skulle ner til staden för att få lite friski luft så höll jag på att ramla och slå mig och syrran bara  asgarvade...jag såg säkert skit snygg ut! Köpte 1 julklapp till iallfall=) Snart klar med klapparna nu!

Resten av kvällen har vi haft det mysigt och tagit det lugnt..Nja nästan hela tiden jag har ju tränat 1 timme=) Hoppas ju på resultat snart! Men nu ska jag slänga mig i soffan innan det blir dags att stänga mina blå! Puss o hej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0