Tomte snattare

Ja det är precis vad min söta lilla son är, han snor alla prynadstomtar han når och får tag i tex: i fönstret, hyllan och vad gör han. Jo han lägger dom i sin låda. Haha sååå söt=) Men det är inte bara tomtar han tar, utan han tar grejer ur mina lådor och lägger i sin byrå;)

Ja annars då? Igår var det ju lördag och då var jag faktiskt i Karlstad med min underbara vän Charlotte och vi hade som alltid lika trevligt! Det kan jag ju tacka min goa lillasyster för eftersom hon var barnvakt åt min lilla skatt! Tack Camilla! Kvällen spenderades framför tv:n med massa mys och godis=)

Och Idag ? Jo vaknade med halsont...wieee så nu är både jag och lillen sjuka...Men man får hoppas det går över innan julafton! Städat har vi också gjort på morgonkvisten! Funderar på att baka pepparkakor idag men jag ville ju att Sam skulle va med men han är ju sjuk och har ingen större lust att göra någonting. Men eftersom Lovisa kommer idag vid 5 så får vi se om det ändå blir lite pepparkakor bakade!

Men nu ska jag fixa me lite annat! Puss o hej <3


Min vackra syster Camilla=)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha men jag kan lova dig att sam gärna äter degen samt peparkakorna när de är färdiga ;)

2008-12-21 @ 13:22:17
URL: http://icepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0