Hej igen!

Jo då Så har man haft ett liten paus från bloggandet närmre bestämt sen de 21 och det har allt kliat lite i fingrarna men dagarna innan jul hade jag med så många andra fullt upp. Allt från paket inslagning till handla den sista klappen. Plus att min lillakille fortfarande var sjuk:( 

Mycket lek och bus med Sam och Loivsa hanns med innan den stora dagen, julafton. För där tog det mesta av lekandet och busandet och mysandet slut för min del, jag vaknade nämligen supersjukjulaftonsmorgon! Ibland ska man ha otur med ;) Men jag pallrade mig iväg med familjen till min Mamma och syskon och styvfar. Som tur är bor de väldigt nära! Men jag fick knappt i mig nån julmat och satt mest i soffan och var riktigt seg men jag hade faktiskt väldigt trevligt!

Barnen hade jättekul
och det var ju huvudsaken! Massa paket delades ut och jag tackar än en gång för de fina grejerna! Sam tyckte mest om att knata runt och kolla på alla andra han ville inte öppna några julklappar inte=) Lovisa vart verkligen supernöjd och båda barnen har verkligen lekt med leksakerna nästan hela dagarna sen julafton!

Jag börjar allafall må lite bättre! Men igår natt så var det en tjej som inte mådde så bra men det har inte märkts under hela dagen då hon lekt och stojat! Tur det=)

Så god jul i efterskott! Puss o hej sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0