BADA....

nu sitter man här ännu en kväll och ska dela med sig utav denna trevliga dag ! alltid lika kul ;)

Ja var en rätt lugn morgon...gick inte upp förren vid halv 10 alla var rriktigt sega till och med lilla sötnosen:) sedan var det dags och fulltanka min lilla sötnos med mat vid 12 tiden eftersom jag skulle gå och simma o det är ju lite svårt för älsklingen att mata honom....tar ju liksom med mig maten när ja går ;P  men sagt o gjort när jag matat honom bar det i väg till det underbara badhuset. Var över ett halvårsen ja var där o simmade men jag bestämmde mig för att simma en kilometer o de gjorde jag och vågen var väl inte lika kul men inte så farligt som jag trott:)

Efter simmningen bar det av till gl ( gröna lyktan floating och spa) där satt jag o stre o drack massa kaffe i vanlig ordning. Alltid lika kul! har nu bestämt mig helt det blir snart powerplate träning oxå!!! jag har sagt det förrut men det är värt att säga det igen! det är den absolut roligaste, effektivaste, snabbaste underbararste träning jag någonsin hållit på me! 

Kvällen ja kvällen hitills har varit trevlig fått trevligt besök o sedan tagit de lugnt framför tv:n och nu börjar jag bli väldigt kaffe sugen kl 23.00 BRA mickan

Imorgon jobbar min sambo och jag vet faktiskt inte alls vad jag ska roa mig med kanske ringa challe o se om hon vill ses.

Nä nu ringer telen så puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0