Badat



Dagen har gått fort och det är redan kvällen....tiden springer iväg.  Var till badhuset idag. Trodde att vi kunde simma jag o syrran ( vi skulle skifta en simma 20 längder o den andra leka med Lovisa tills vi gjort 40 var) Det gick då inte riktigt som planerat. Eftersom det är sportlov fanns det ingen stans man kunde simma. Istället fick vi leka med Lovisa eller lättare sagt titta på henne när hon hoppade från trampolinen och åkte den stora vattenrutchkanan (hur de nu stavas).  Fattar inte hur hon vågar det skulle jag aldrig gjort i den åldern.

Synd att jag inte hade en kamera för lovisa såg hur rolig ut som helst när hon just skulle åka rutchkanan och de tog på kallduschen precis över henne. Hon vart lite chockad men tyckte det var jätte kul men kallt:)

Kanske ska iväg till badhuset i morgon med, de har motionssim kl 10-11, men syrran skulle ringa om besked senare ikväll.

Nu sitter jag här och funderar på vad jag skulle kunna roa mig med, har faktiskt ingen aning....kanske slå på en kanna kaffe och äta lite kvällsmat? vi får se!

Men puss o hej för stunden:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0