BLÄ......

hellu

jaha inget bloggande igår men jag var faktiskt sjuk...:( så enormt synd om mig ;P närå kunde faktiskt hitta på lite grejer iallafall var nere på apotektet o köpte lite grejer till sam och halstabletter till mig.
Tanten på apotektet rekomenderade mig de bästa tabletterna (har ont i halsen o örat) men tror ni att man får äta dom när man ammar? näääää inte det inte så jag fick köpa några andra skräptabletter i stället haha patetisk ja är :D

Sen efter att ha köpt halva apoteket gick jag ner me mina älsklingar till paus och tog en lunch... det var riktigt gott de:)

Senare drog min sambo till edsvalla o roade sig med att gå på auktion och gjorde några bra klipp ( blan annat 2 assnygga tavlor) under kvällen gick jag ner till min mamma o drack kaffe fick en mugg. Sen bokstavligen tvingade min mamma mig att dricka as äckligt honungsvatten ( jag höll på att spy) min mamma var väldigt road av mina grimarser (hur de nu stavas) och sa att jag var enormt löjlig o barnslig...haha. och innan det så fick hon mig att äta alovera smakade tvål för den som vill veta....

IDAG DÅ?
jo internet har strejkat och vägrat låta mig komma in på min lilla blogg men men... idag har ja tagit de lugnt, promenerat på stan, varit till jysk och konsum inga större inköp för min del men min underbara mamma köpte jätte fina kläder till mitt lilla hjärta :) jag höll förresten på att driva min mamma till vansinne jag råkade ha ner lite grejer på golvet sen skämmde jag ut henne..haha trodde seriöst hon skulle klappa till mig till slut HAHAHAHA ( ÄLSKAR DIG MAMMA)

jävel de har vart långt men hoppas ni orkade läsa iallafall puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0