Dålig på att blogga

japp det har ja varit har haft mkt o göra inte suttit vid datortn....
igår torsdag så gjorde jag en massa nödvändiga saker som att handla o greja..inte så kul men det behövdes. Kvällen spenderade jag med min kära mamma o drack kaffe o pratade:D

Idag har man hunnit simma och röjt i mina garderober, 2 i hallen 1 i köket (städskåp)  och den STORA garderoben eller klädkammare..... fyfan vad grejer jag skickade ner i förrådet och en del åkte i soperna. så idag har jag varit riktigt duktig!!!!!!

Nu sitter jag och väntar på att kaffet ska bli klart så jag kan gå in till Lovisa och tony och se på lets dance...inte mitt favorit program men vad ser man inte på för lilltjejens skull :) men nu har det bryggt klart

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0