:)

Så hamnade man här igen.... gäspar och väntar på att det ska bli dags och gå ut med hunden....

Melodifestivalen var ju inte direkt någon hit kan man ju säga.... asdåliga låtar och fula kläder, som vanligt alltså:P

Sitter här o tittar runt på lite olika sidor, men finner inget intressant. kan bero på att ja inte vet vad jag söker......lite svårt då kanske. Nån som har nåt kul förslag? kankse inte just till idag men någon annan dag när jag är uttråkad ;)
Imorgon är det Söndag och då händer det grejer babysim på förmiddagen sen ska vi hämta Lovisa klockan två :D! Blir väl en promenad till affären efter det om jag känner oss rätt. Men det är imorgon det.
 
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0