Film

igår var de en trevlig kväll hade hyrt fim och käkade lite godis inga fel alls inte, det ända som är fel är att jag håller på att bli sjuk igen...(förkyld) det är snöns fel!!! Jag längtar till sommaren det är min årstid de:D

Var även till maxi igår på eftermiddagen o då var de inte plogat kul och gå me vagnen då..haha tur att min vagn har stora hjul!!! Syrran skulle försöka dra men den var alldeles för tung..hon orka dra den i ca 5 minuter mamma testade oxå men hon orka typ lika länge som syrran och jag kan säga att den inte blev lättare när vi handlat blev ca 8 kilo tyngre fan va jag är stark....haha snacka om att man inte behöver gå till gymmet iallafall.....

dagen kommer spenderas hos min mamma ett par timmar på eftermiddagen o sedan ska jag hälsa på min mormor :)

jag skriver nog lite senare puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0