GÄSP

hellu igen:)

skrev inget igår känns lite skumt men jag hade väl inte tid o lust...satt nog inte vid datorn...
ja igår va de lördag och jag tog det väldigt lugnt ute o gick o grejade, hade även besök på förmiddagen. Spelade spel med Tony när han hade slutat jobbet . jag vann som alltid ..haha:D var även me mamma och promenerade med King. Världens goaste hund.

Idag har de oxå varit en riktig slö dag måste jag säga men det har varit riktigt skönt. Är väl annars en väldigt rastlös person som inte klarar av att ta de lungt.... nån sjukdom ja har :P

Imorgon blir de full rulle, upp me tuppen o äta frukost innan jag och samuel ska va på babyrytmiken klockan 10:) Det är så enormt kul!!! 

Ska lägga mig tidigt idag hade jag tänkt det vill säga inte efter 23.... för då är jag som en zombi på morgonen.

ne det blir mer bloggande imorgon puss o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0