Gäsp

trött som en tok och klockan är bara kvart i ett, bra jobbat de.
morgonen har sprungit iväg med de vanliga morgonrutinerna, allt från gröt till sam och disk och lunch till min lilla goding, badat har vi också hunnit med , helt otroligt mysigt :) har massa grejer jag skulle kunna roa mig med under dagen men det är inga roliga saker direkt....

en menlös lista på vad jag skulle kunna göra:

* dammsuga
* Skura
* vattna blommorna
* Gå och handla
* säkert något mer men kommer inte på nåt

lista på vad jag skulle vilja göra

* hälla i mig en hel kanna kaffe
* sova med sam när han ska sova 1 timme
* proppa i mig massa onyttiga saker typ choklad
* shoppa
* ta en fika


haha så känner jag mig idag.......sitter här och gäspar, men nu ska jag leka lite med sam så puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0