hej å hå

just nattat älsklingen...trött som fan själv borde väl oxå sova men ne då jag kommer väl lägga mig som vanligt vid 12 eller 1 tiden....

Var hos min mamma och åt mat förrut! JÄTTE gott och trevligt såklart. sen gick jag och mamma till min mormor o hälsade på en kortis..men jag ska gå dit någon dag i veckan o stanna lite längre:D

funderar starkt på att brygga lite kaffe är såå kaffesugen har faktiskt inte druckit så mkt  idag plus att det skulle vara lite värmande fryser som en tok. lite dummt me koffein kl 21 på kvällen kanske men jag dricker typ ingen annan varm dryck.

Jag fullkommet hatar TE de är det äckligaste jag vet får kväljningar så fort jag försöker dricka det eller blir bjuden på det.  Varm choklad blir jag så otroligt törstig av att dricka haha vet låter sjukt men om jag dricker 1 kopp varm choklad så måste jag minst dricka 1 stort glas med någon kall dryck tillexempel mjölk.. fan va ointressant och veta hahaha jag är en dålig bloggare hehe :D

vanor eller ovanor har jag många det sistnämda alltså ovanor eller dåliga sidor kan man väl också kalla det här är några exempel:
* dricker alldeles för mkt kaffe
* kan inte lägga mig om inte disken är diskad för då blir jag på jätte dåligt humör när jag vakanar ( arg som ett bi)
* är en svamp när det gäller dryck kan dricka hur mkt som helst ( när jag drack som mest mjölk för många år sen så drack jag 36 liter mjölk i veckan)
 
ointressant fakta om mig ;) nej nu ska jag se om jag orkar mig ut i köket o slå på lite kaffe är enormt lat nu.....
puss o hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn
Kom ihåg mig?

Din mail(ses bara av mig)

Din blogg:

Tyck till:

Trackback
RSS 2.0